Çarşamba, Aralık 21, 2016

Selam, uzun süre sonra geldim çünkü ailem elimden telefonumu aldı bende ancak girebildim işte hala film,anime,dizi vb. izliyorum elimden geldikçe yazıcam işte çok geveledim lafı -,-



KÜNYE:

Anime Manga:
 Yayın Tarihi: 4 Temmuz 2016
Bölüm Sayısı: 13
Türü: Romantik, Dram, Shoujo
Süre: 23 dakika
Film:
Yönetmen: Kojiro Hashimoto
Senaryo: Arisa Kaneko
Ülke: Japonya
Tür: Dram
Vizyon Tarihi: 12 Aralık 2015
Dil: Japonca
Müzik: Yoshihide Ohtomo 
KONU:
 Herkesin hayatında pişman olduğu dönemler vardır. Peki neden geçmişteki hatalarımızı düzeltmek için bir fırsat yaratmıyoruz? 17 yaşındaki Takamiya Naho bir gün 10 yıl sonraki Takamiya Naho'dan gizemli bir mektup alır ve hayatı aniden bu mektuba göre şekillenmeye başlar. Mektupta sınıfa yeni transfer olan Naruse Kakeru adlı öğrenciden bahseder ve ona dikkat etmesi gerektiğini söyler. Ama neden? Naho kendi geleceği ve Kakeru'nun geleceği için mektuptaki şifreli uyarılara karşı dikkatli olmak zorunda kalır.

AFİŞLER

Anime:
Asıl afiş bu değil ama kaliteli bulamadığım için bunu seçtim
Film:
Manga:

 KARAKTERLER:

Anime Manga:
Anime karakterleri için TıkTık 
Film:
YORUM
     Filmler beni pek etkilmez yani etkisinden kolay çıkarım ama bunun etkisinden hla çıkmadım her izleyişimde ağlıyorum ya hele filmin sonu o dostluk çok kıskanılcak bir şeydi ... Anime ve manga aynıydı şuana kadar film de farklılık vardı mektup sadece 2 kişiye gelmişti animede ve mangada hepsine onun dışında aşırı bir fark vardı denemez.Bence bu anime izlenmeli ve izletilme kesinlikle!

Diğer yazıma kadar bekleyin beni... 

3 yorum

Hoş bir konusu varmış bu arada seni mimledim

REPLY

Tesekkur ederim en kısa sürede yapıcam

REPLY

Orange filmini ben de çoook beğendim yani popülerliğin veya sahteciliğin olmadığı çok anlamlı bir filmdi bence. Arada geçen bazı sözler çok güzeldi anlamlıydı. Ruha dokunan ve romantizm için harcanmamış bir film . Senin yorumuna da aynen katılıyorum😄

REPLY

Tartışma , link , reklam ve küfürlü yorumları asla ama asla yayınlamıyorum

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes