Cuma, Kasım 18, 2016

Selam, her zamanki girişim ve ben neyse TEOG'a 5 gün kaldı ve son acılarımı dökmek için yazıyorum şimdi ders ders kendimi değerlendircem




Türkçe 
%75
Oldum olası türkçem hep kötüdür. bu yılda öyle ne yapsam etsem full olmuyor ya sınavlarım yazılıdan 100 aldım 2 joker vardı yani 2 yanlış yapsan bile 100 alıyordun ben 1 yanlış yaptım ve sınav çıkmış sorulardandı benim için çok iyi bir şey ya neyse türkçe hakkında başka bir şey demiycem.
Matematik
 %95
Matematik çok serim  iyiyimdir de ama bazen dikkat sorularını kaçıra biliyorum yazılıya geleceksek Matematik hocamız sınıf hocamızda elbet bir gün yaparız dedi TEOG geldi hala yok jdfjd neyse oda jokerli soruyor 100 almasanda bir şeyler yapıyor geçiyoruz Fene

Fen
%95
Fenim iyi bu yıl ara basit makinalardan yanlış yapıyorum o kadar yazılıdan 100 aldım bakın bu jokersizdi kdjfd ama biraz kolaydı ... neyse fen ile pek hissiyatım yok
Din
%100
Dinim hiçbir zaman iyi olmaz ama bu yılın konusu çok kolay yazılı olmadık mantıkken din hocası ile dalga geçmek olmasın ama adam türkçe değil kayserice konuşuyor ...
 İngilizce 
%99
-BEST LESSON- arada yanlışım oluyor ama en iyi beklediğim derslerden biri birtek yemek ünitesi zor oda kelime çokluğundan yazı notu 1000 (Bine Allah aşkına Rin dediğinizi duyuyorum aynen fdşjkf)


T.C.İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük
%70
evet en hazır hissetmediğim ders 20 soruluk deneme sınavında 7 yanlış çıkardım ! ama en son olanım full... Çalışınca yapabiliyorum galiba çünkü full yaptığıma çalışmıştım yarın 5 veya 6 ders İnkılap işliycez sınıfça kötü olunca hocamız böyle bişi yaptı iyi oldu benim için ...
İnkılap dersi ve ben dlfdlf

Gelelim başka neler yaptığımıza özel bir seminerci tuttuk sınıfça gerçekten faydalı oldu stres ile ilgili ve önceden giren kişiler ile konuşun ve nasıl bir his olduğunu öğrenin dedi o yüzden bu yazıya yorumlarınızı bol bol bekliyim.
Yüzdeler derslere hazır hissetme seviyem.. Lütfen benim için dua edin ve yapmam kerenker neler yardımcı olun .. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim kendinize iyi bakın..

3 yorum

Acı macı deme kız! Valla ben geçen sene sadece Türkçe ve İngilizcede anlamıştım. İnkılapta hiçbir şey bilmiyordum resmen, fende çok eksiğim vardı ve matematik... Yani ben o halde 428 aldıysam, sen benden yüksek alırsın.

Bir de ben iyi yorum yapabilmem sayesinde aldım notu, ona dikkat et. Özellikle inkılapta yorum çok önemli. Ayrıcaa geçen sene bize en kazığı sormuşlar, bu sene daha kolay yapcaklarmış diye duydum için rahat olsun yani. :D

Ben sana inanıyorum bak, benim hislerim de kuvvetlidir güzel bir sonuç çıkarcaksın. Ama stres yaparsan bildiklerini unutursun ha :>

Ay çok uzun oldu, başarılaaarrr~

REPLY

teşşekkür edirim seni yanıltmıycam unnie...

REPLY

Sınav da kolaylıklar , kardeşimde giricek sınava , hayatımda onun kadar sınav stresi olmayan biri görmedim , olsun şu sınav bitsin diyor öğretmenler çok sıkmış galiba :D
7-8 ders inkılap mı , beyin kalmaz o gün :D Ben sınav konusunda tavsiyesi veremem yada vermeyim seni kötü etiklerim :D çok panik yaparım ben ama şunu söyleyim hiçbir sınav senden önemli değil kendine dikkat et :D

REPLY

Tartışma , link , reklam ve küfürlü yorumları asla ama asla yayınlamıyorum

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes