Cumartesi, Şubat 04, 2017

Selam,belki bir çoğunuz bil miyor ama bü gün yani 4 şubat dünya panda günü bende pandaları çok seviyordum ama bunu öğrenince daha çok sevdim çünkü...

 4 Şubat sadece panda günü değil benimde doğum günüm yeee evet bloggerın küçüklerinden olan Rin'iniz de buyuyor 14 yaşında oldu. Günler çok hızlı geçiyor ya 12 yaşında başlamıştım bloga hatta stardoll bloğumuda sayarsak 11 fln hep isterdim zaten böyle bir ortam çok harika dostlarla tanıştım çok harika günler yaşadım bu blog dünyasın buraya küçük bir şey yazıcam hep yatığım birşeyi bence sizinde yapmanız gereken her yaş günümde gece yatarken bu yıl ne yaptım neler beni üzdü neler beni mutlu etti ve bazı kişilere teşekkür etmem gerektiğini anlıyorum. Bu saçmalıklarım okuyan bena ablalık yapan tüm blogger arkadaşlarıma teşekkür ediyorum,Daisy hep yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.sağlıcakla kalın...

2 yorum

Doğum günün kutlu olsun canım.
Demek dünya pandalar günü bütün pandaların günü kutlu olsun😂
Nice senelere

REPLY

Teşekkür ederim :)

REPLY

Tartışma , link , reklam ve küfürlü yorumları asla ama asla yayınlamıyorum

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes