Pazar, Nisan 02, 2017

Selam,bu bloğa son son yazım belki bazılarınız görmüştür yeni bloğumu gene blog değiştirdim ama bunun sebebi var bloğun linkini çok değiştirdiğim için bazı beni takip edenlere postlar gitmiyor falan anladınız hemde ben blog işini daha ciddiye almak istediğimden yeni bir blog açtım TıkTık

Neyse gelelim asıl konuya TEOG'a 3 hafta kaldı ve ben ne yaptım? İlkine göre daha iyi çalıştım dershane çok iyiydi türkçeyi sevmeye başladım ama gelin ki inkılap 0 olmuyor çalışmak istemiyorum inkılaba matematik ve ingilizce çok iyi hazırım fen de ısı konusunu pek sindiremedim onun dışında iyi din de konular tamam ama ilki gibi kazık sorarlarsa diye korkuyorum sadece...
Denemelere gelenim olduğum denemelerde en fazla 16 yanlış en az da 5 yanlış çıkarabildim TEOG böyle olursa istediğim lise olan Sema Yazar lisesine veya Ahmet Eren lisesine gidebilirim ama Sema yazar daha iyi çünkü dil okulu ben dil okumak istediğim için neyse hayırlısı diyelim. 
Bu yazıyı yazarken TEOG puanı hesapla yaptım 4 tane kat sayısı büyük yanlış yaparsam istediğim okula gidebiliyorum :') ay mutlu oldum neyse benden bu kadar yeni bloğuma gelin lütfen kfdlsşfd...

Tartışma , link , reklam ve küfürlü yorumları asla ama asla yayınlamıyorum

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes